رویداد

سیمنار یک روزه صاحبان صنعت برای تقویت اقتصاد خراسان شمالی برگزار می‎شود

برگزاری سيمنار يك روزه صاحبان صنعت و بازرگانان با صاحبان کسب و کار و مسئولان استان خراسان شمالی

سیمنار یک روزه صاحبان صنعت برای تقویت اقتصاد خراسان شمالی برگزار می ‎شود

دبیر کل انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور از برگزاری سیمنار یک روزه صاحبان صنعت و بازرگانان با صاحبان کسب و کار و مسئولان استان خراسان شمالی خبر داد که هدف اصلی این سمینار تقویت اقتصاد این استان بیان شده است.

برگزاری سیمنار یک روزه صاحبان صنعت و بازرگانان با صاحبان کسب و کار و مسئولان استان خراسان شمالی

تعدادی از اعضای انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران در راستاى رسالت اجتماعی خود مبنی بر ایجاد شور و نشاط و بالابردن تعاملات اجتماعى و شناساندن پتانسیل‌هاى برخى از کارآفرینان به منظور بالابردن توان اقتصادى، تولید، صادرات و افزایش اشتغال نیروهای این استان در سایر استان‌ها با جواد کلاهدوزان دبیر کل انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور دیدار کردند.

در این جلسه بعد از تبادل افکار و بررسى بعضى از چالش‌هاى مهم اجتماعی و اقتصادى مقرر شد برای حل برخى از چالش‌ها (تسهیل گفتگوى بخش خصوصى با دولت) تمهیدات لازم براى برگزارى سیمنار یک روزه صاحبان صنعت و بازرگان‌هایی از کل کشور اتخاذ شود. طبق صحبت‌های مطرح شده در این جلسه قرار شد این سمینار با حضور برخى از مدیران و مقامات کشورى و لشگرى برگزار شود.

در این نشست جواد کلاهدوزان دبیر کل انجمن هم‌افزایی اجتماعی اقوام کشور بر ضرورت بسط و گسترش هم‎افزایی اجتماعى در بین آحاد و اقشار جامعه تاکید کرد. کلاهدوزان بالابردن رشد تولید در کشور را یکی از مولفه‌هاى تاثیرگذار در اقتصاد دانست و از آمادگی این انجمن برای ارتقاء فرهنگ تولید خبر داد.

در این جلسه محمد ژاله مدیرعامل و مهدی توانا رئیس هیات مدیره انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر لزوم اعتمادسازی بین اقشار مردم تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *