رویداد

مراسم سوگواری رحلت پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد

مراسم سوگواری رحلت پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد

انجمن اتحاد اقوام ایران اسلامی، شامگاه چهارشنبه ۱۴ مهرماه با برپایی مراسمی ویژه، ایام رحلت جانکاه پیامبر مهربانی و رحمت، حضرت محمد (ص) و شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) را به سوگ نشست.

به گزارش روابط عمومی انجمن اتحاد اقوام ایران اسلامی در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های پیشگیری از کووید ۱۹ با حضور جمع محدودی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس، روحانیت معظم، اساتید و دانشگاهیان، کارآفرینان و کسبه و اصناف برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند. در ادامه این مراسم که در آستانه هفته نیروی انتظامی برگزار شد از تلاش‌ها و جانفشانی های نیروی انتظامی سرافراز و دیگر نیروهای مسلح پرافتخار جمهوری اسلامی تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن و دکتر رسول فرخی، عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی نیز با تسلیت ایام سوگواری و حزن پایان ماه صفر، سخنرانی هایی را در زمینه مباحث اقتصادی و اجتماعی روز ایراد کردند. شرکت کنندگان در این محفل معنوی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری، آرزوی توفیق برای رییس جمهور منتخب و دولت جدید و تجلیل از تلاش ها و جانفشانی های مرزبانان ایران اسلامی، جان برکفان سرافراز سپاه و بسیج و ارتش فداکار و سربازان دلسوز و گمنام آقا امام زمان (عج) و نیروی انتظامی پر افتخار، ضمن تجدید پیمان با آرمان های بلند امام (ره) و رهبری بر همگرایی و اتحاد تمامی اقوام ایرانی و حضور هر چه فعالانه تر در عرصه های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *